Останнім часом випадки шахрайства телефоном стали дуже частими. Вже багато розповідали про те, що не можна нікому розголошувати данні своєї банківської картки, не можна ділитися з незнайомцямя інформацією про себе і не потрібно одразу вірити у розповіді про те, що з кимось з ваших близьких сталося щось, за що треба заплатити.
Однак досі фіксуються випадки шахрайства по телефону. Поліція зробила пам’ятку про те, як поводитись і що робити, якщо вам телефонують шахраї.
Щоб не потрапити на “гачок” до телефонних шахраїв, будьте уважними та дотримуйтесь наступних правил:
- не панікуйте, якщо вам телефонують невідомі люди та повідомляють про вашого родича, який скоїв злочин;
- обов'язково перевірте інформацію, при можливості зателефонуйте родичу;
- не передавайте нікому інформацію щодо ваших платіжних карток;
- не повідомляйте PIN-код карток та паролі для входу до мобільного банкингу;
пам’ятайте, працівники банку ніколи самі не телефонують абонентам; - не поспішайте, аналізуйте сказане співрозмовником. Головний прийом шахраїв – психологічний тиск і зменшення часу на осмислення сказаного;
- телефонний номер вашого банку вказаний на платіжній картці. Обов’язково перевіряйте його, коли отримуєте сумнівні повідомлення;
- наразі поширеним стає шахрайство за номером мобільного телефону. Тож якщо ваша SIM-карта раптово перестала функціонувати, негайно телефонуйте в банк;
- у випадку сумнівних дзвінків та повідомлень одразу звертайтеся до поліції.
Також перекажіть цю інформацію рідним та близьким. Проінформований – значить убезпечений.