Ще не бачили пінгвінів, що літають чи дерев, на яких ростуть спагетті? Це можливо, варто тільки повірити.
Сьогодні засоби масової інформації не тільки доносять до читачів та глядачів суспільно важливу інформацію, але є й потужним важелем впливу на суспільство. Інформаційна зброя є дуже впливовою, і це можно довести різними способами.
Для прикладу, ми вирішили розповісти вам про цікаві випадки інформаційних "вкидів" ЗМІ заради жарту. Здається, абсурдні ситуації, які пропонували ЗМІ у своїх сюжетах, не викликали у аудиторії сумнівів щодо правдивості інформації.
Один з подібних фейків - пінгвіни, що навчились літати.
"Вченим і журналістам вдалося зафіксувати на плівці невідомий раніше різновид королівських пінгвінів, здатних літати" - розказали у матеріалі.
Ще однин подібний жарт - сюжет BBC про збір врожаю спагетті. Багато глядачів почати телефонувати у редакцію, аби дізнатися, де можна купити садженці таких дерев.
До подібних фейкових новин слід віднести і блискавку про падіння Пізанської вежі. Влада Італії також жартувала з приводу перереконструкції вежі у готель, але вся ця інформація виявилася першоквітневим жартом. Багато хто з користувачів повірив у фейкову інформацію.
Отож, відносьтесь критично до будь-якої інформації та піддавайте її сумніву.