15:25, 31 січня 2019 р.
Як купити телефон в інтернет-магазині та не стати жертвою шахраїв?
Інтернет-магазини пропонують товари значно дешевше. Це пов’язано з відсутністю додаткової оплати, наприклад, за витрати на оренду приміщення. Під час здійснення покупок онлайн, можна не відходячи від монітора перевірити та порівняти ціни. Через це інтернет покупки можна здійснити значно швидше. Також інтернет-магазини доступні в будь-який час доби і з будь-якої точки світу, отже не потрібно слідкувати за графіком роботи. Тим не менш існує ризик отримати неякісний товар. То як же здійснити покупку в інтернеті та не бути обманутим?
З чого почати?
При виборі техніки в інтернет-магазині варто звертати увагу на такі критерії:
відгуки про продавця: не обмежуйтесь відгуками на сайті магазину - часто їх модерують та видаляють, тому краще перевірити сторонні джерела і рейтинги
інформація: на сайті повинна бути інформація про постачальників;
статус: при виборі магазину з тривалим часом існування є високі гарантії отримати якісний товар, адже такі сайти з вищою імовірністю цінують свою репутацію тому дбають про клієнтів.
Після вибору інтернет-магазину та бажаного телефону, можна переходити до наступного пункту - оплата та отримання.
А як отримати та оплатити?
Якісні інтернет-магазини завжди користуються післяплатою (оплата при отриманні) - це дозволяє спершу оглянути товар. У поштовому відділенні вам повинні запропонувати оглянути посилку, не варто нехтувати такою можливістю. Працівник розпаковує посилку та віддає її вам на огляд у відведеному місці, обладнаному розеткою. Перш за все потрібно звернути увагу на зовнішній вигляд коробки: вм’ятини можуть свідчити про неякісне транспортування та високу імовірність пошкодження телефону. Також потрібно перевірити гаджет на наявність подряпин, потертостей чи тріщин, перевірити справність зарядного пристрою. Варто ввімкнути телефон, перевірити, як він працює, чи є “биті пікселі”, чи працюють динаміки та решта комплектуючих. Якщо вам щось не подобається працівники пошти допоможуть заповнити відповідні документи де вам необхідно вказати причину відмови.
А якщо доставляє кур’єр?
Алгоритм перевірки такий же, як і у відділенні пошти. Відмінність полягає тільки в тому, що всі дії виконує працівник служби доставки.
Телефон не працює. Що робити?
Закон “Про захист прав споживачів” дозволяє повернути телефон протягом гарантійного строку, якщо ви знайдете дефекти, що з’явились не з вашої вини. В такому випадку можна отримати свої гроші назад або вимагати замінити гаджет на ідентичний. Вид компенсації вибирає споживач, а продавець зобов’язаний вказати де можна обміняти даний товар.
Обміняти телефон на такий самий, але належної якості. Як довго потрібно чекати?
Протягом гарантійного терміну телефон з дефектами можна обміняти. Якщо він наявний у магазині або на складі, то в найкоротші термін його мають замінити. У такому випадку у сервісному центрі здійснюють перевірку телефона, що може тривати до двох тижнів. Якщо відповідного телефону немає в магазині, то замінити його повинні пізніше, ніж за два тижні. Навіть якщо за цей час вартість телефона змінюється, то покупцю нічого не потрібно доплачувати.
автор Назар Салабан
Цей матеріал було підготовлено в рамках Програми міжредакційних обмінів за підтримки Національного фонду на підтримку демократії NED
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
21:53
27 грудня
12:48
25 грудня
07:45
25 грудня
live comments feed...