• Головна
  • Міські портали. Чому вони стають такими популярними?
Новини компаній
11:23, 31 січня 2020 р.

Міські портали. Чому вони стають такими популярними?

Новини компаній

У кожного міста повинен бути свій веб-портал. Це сайт, на якому всі жителі міста можуть отримати інформацію про різні міські заходи, ознайомитися з роботою державних структур, прочитати новини дня, подивитися на архівні фотографії і т.д. Популярність міських порталів ґрунтується на їх зручності для користувачів, можливості рекламувати товари і послуги багатотисячної аудиторії свого міста.

Однією з найбільш популярних компаній зі створення міських порталів в Україні - є ТМ CitySites. Придбати франшизу цієї фірми можна тут

Чому франшиза CitySites швидко окупається

Компанія CitySites є міжнародною організацією, яка створює міські портали. На базі цієї платформи вже працюють близько 120 порталів в 14-ти країнах світу, включно з Україною. Компанія впевнено займає лідируючі позиції на медіа ринку, багато в чому популярність порталів від CitySites зобов'язана додатком для смартфонів на базі iOS і Android.

Нові партнери проекту отримують готовий до роботи сайт і мобільний положення. Отримання доходу відбувається за рахунок розміщення рекламних банерів на сайту. Сайт від CitySites має приємний юзабіліті, ним легко користуватися, знаходити потрібну інформацію. Що стосується технічних параметрів, всі міські веб-портали від CitySites оснащені панеллю адміністратора, до якої додається інструкція по використанню. Як завантажувати, редагувати, створювати нові пости на сайті, все це описано до найдрібніших деталей.

Причини популярності міських порталів CitySites

Популярність міських порталів CitySites обумовлена ​​кількістю розділів, присутніх на сайті. Серед основних розділів порталів CitySites виділяють:

  • новини міста;
  • афішу подій;
  • новини міських установ;
  • каталог з продажу авто;
  • каталог робочих вакансій;
  • фотозвіти заходів міста;
  • інформаційний довідник по підприємствам і т.д.

Кожен з міських порталів франшизи CitySites може отримувати дохід з 11-ти джерел. У список способів монетизації міського порталу відносять: бронювання сторінок підприємств, рекламу в соціальних медіа, виділення повідомлень користувачів ірним шрифтом, розміщення рекламних банерів на сайті, рекламні статті, нативная реклама та спеціальні проекти, які обумовлюються індивідуально з замовником.

За рахунок охоплення широкої аудиторії замовники реклами отримують зростання продажів і новий трафік на свій сайт. В цьому і полягає основне переваги міських порталів, перед сайтами іншого формату. Сьогодні розробка міського порталу з нуля може не тільки привести до великих фінансових витрат, але і так і не дати бажаної окупності проекту. Чого не скажеш про портали CitySites. Тут вже є своя багатомільйонна аудиторія, готова модель ведення бізнесу. Від нового партнера потрібна тільки зробити перший внесок і приступити до роботи.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#франшиза #citysites
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...